Tuesday, May 17, 2011

Antara Puzzle Hidup Saya

Antara sedar atau tak, antara aku dan dia, kami mempunyai banyak persamaan..Susah senang, tawa riang, tangis sedih yang kami lalui selama 11 tahun bersama membuatkan aku sendiri tak percaya....Dia lah teman aku di kala aku gembira, dan di lah teman aku di kala aku bersedih... Walaupun aku dah dia agak lama tak berjumpa, tapi kami tetap berkawan rapat...(doe, ayat skema nak mampus)..hahahahah... Actually nak cter psl ak ngan member baik ak nie ha..dah lama kami kawan...byk kot kenangan sm2...gagagag.. lari dr polis lah (bwk moto xdek lesen), ponteng skolah (kami budak nakal), tp kami ttp score..heheheh.. Tup2 kawan ak dah nak tunang...Hopefully mu bahagia di samping En Mergas Tuah nyer..hehehe... aku sayang mu ketatketat... Friend Forever babe... U R MY BEST BUDDY...LOL...

No comments:

Post a Comment