Wednesday, January 5, 2011

LOVE can change the world

Assalamualaikum

Hye babe....hahahha....jarang kan ak update blog skrg...the reason why bcoz rite now, i am already start my class....haaa???ak dah part 6...that mean i am a senior....oh gosh...than...i am at the last semester???? So, my target is i want to get at least 3.5 for my last sem las kan...this is my final what...Can i?? Just wait n see guys.... Pray for me, k... Then like i mention before lah...im quiet bz with my thesis...Sample preparation are already done...and it take about 2 week for me to prepare benda alah tue....derrrr....seriously during the sample preparation, i am veryvery tired ok....siap bwk blk rumah kot....ok...abaikan..Thanks God everything was done... 


Love can change me....Love can change the world.....Love does not mean just between the human...it also between our nature....our world....Seriously no idea....hahhahaha...Last week...he make my dream come true....Tuan Manis bring me to the FUNFAIR wessss....wahhhhhhhhhhh...menjerit dengan excited.... hahhahahah....ok....dgn excited nya dan ati berkobarkobar....dia ckp nak men sume game....ak pon mcm tercabar lah...ok...nak jugak...hahahha...berlagak x ingat...lyn pic nie....



Ghost house yang nampak je gempak dr luar...tp hampeh...
This is what we said that "DONT JUDGE A RUMAH HANTU BY ITS HANTU!!!!"


HANTU GEMPAK
Sila lah buatbuat takut sampai nak terkencing pastu silalah ajak Hantu Mak Limah Balik Rumah





Aku naik Challenger n Shot Gun...sumpah wes..surrender... Rasa terkeluar jantung jatuh ke bawah...
FYI, aku memang gayat....



 We got the view from the top....After i surrender nak termuntah kot...tak larat dah gua nak naik bai... gua menjerit suruh stop benda alah tue...nak balik rumah....hahhaha...Hudoh x perangai??? dah kena bahan je pastu... Berlagak x ingat sebelum naik...Hamik ko...


Muka aku pas tahan muntah...Tuan Manis muka excited nak naik sume benda....mentangmentang dah besa...berlagak xingat dunia....



p/s--> moral of he story...dont be too excited when u go to the FUNFAIR....

p/s/s--> Thanks Tuan Manis make my dream come true...
  
IF U CAN DO NOTHING WITH URSELF, OTHERS ARE NOT LIKELY TO DO BETTER... 
I KNOW MY WEAKNESS..BUT I STILL CHALLENGE MYSELF..N WHY NOT U??
SERIOUSLY I REALLY WANT  DO FOR THE NEXT TIME....

No comments:

Post a Comment