Monday, December 6, 2010

Salam Maal Hijrah 1432


Assalamualaikum

Hye babes...
Okies...Still remember tak masa zaman kita skolah skolah dolu kan...Time ada sambutan Maal Hijrah kita kna keliling kampung pastu ada abgabg polis hot gojes wallahhhh jaga kat tepitepi jalan...rasa bangangbangga macam artis jalan atas red carpet bai gua cakap sama lu...hahhahaha..
Pastu, ok, part nie kena baik sikit...sambil keliling takkan nak jalan bodoh lenggang kangkungsawi je kan??? kompemkompem ah korang kna selawat suma...kira mcm marhaban keliling kampung...wahhh gitu..ayu x??? Silalah cakap aku ayu weiii...pakai baju kurung bagai tue...mana nak cari perempuan melayu terakhir...hahhahaha...
Abis je part dah keliling kampung ader lah plak persembahan bagaibagai...hahhaha...tapi, kira dulu aku geng geng gojesgajus kan....kira kitorg bla naik moto ngn baju kurung g lepak kedai Pok Raja...Kira kedai Pok Raja port paling hot lah kan masa tue...Dah nama geng gojesgajus yang lepak mestilah nak kena jadi hot kan....hahahha...
Part paling best, kira aku masa tue ada kawan ngn mamat kat sekolah nie...kira senior aku lah...die dengan rajinnya nak tolong cikgu displin lah konon nyer tangkap budakbudak dating...ces...alihalih, budak yang die g serkupjarang tue boleh ek ngadu tuduh aku ngan mamat X nie yang dating...Tetiba nama aku yang mmg dah fames kat sekolah dua kali femes...Haaa..amik..Esok tue kitorang kena panggil ngan cikgu tue...dapatlah ceramah Maal Hijrah free...hahahha...kenangan doe...
Sume tue dah berlalu....Kenangan masa zaman sekolah dulu..sekarang dah 6tahun aku tinggalkan zaman sekolah...sangat seronok dan gojes wallahwallahhhh...
SO....
 
Salam Maal Hijrah 1432, bersamaan 7 Disember 2010....Semoga iman bertambah mantap, amalan bertambah, perjuangan menegakkan syiar Islam dimantapkan, seiring dengan peredaran zaman yang semakin mencabar ini.satu permulaan untuk ke jalan kebaikan dan meninggalkan segala kemungkaran. Jadikanlah hijrah yang sebenar seperti hijrah nabi kita yang kita sayangi Nabi Muhammad SAW. Amin.

No comments:

Post a Comment